"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 9 juli 2012

Då så

har vi börjat resan söderut mot Freiburg,  iallafall mentalt har vi rest länge :0) men nu har jag också bokat färjan och boendet på väg ner och känner mej förväntansfull över vad vi ska få se och uppleva då vi bilar för att hämta hem dottern igen....boendet jag bokat i Frankfurt ska bli väldigt intressant ;0)....regnet fortsätter och jag har haft fullt upp i kväll...först middag, hämtat svärmor och så en sväng för att träffa Lukas...så ska han heta "lillprinsen"...sen så har jag lyckats färga håret...ja...maghogny stog det på paketet...men lila tycker jag nog det blev...eller vinrött...haha...nå..i morgon ser jag väl..om någon får en smärre chock...

godnatt och sov gott...det ska jag göra nu :0)

2 kommentarer:

Freiburgbarnet sa...

Jag skulle vilja veta allt om de här planerna!

Di sa...

mm har messat dig:-)