"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 21 juli 2012

Nu är det semester!!


och har längtat så sista dagarna och som en rosenknopp som väntar på att brista kände jag mig i går morse. Det är otroligt vad skönt det var att landa hemma igår och sov 2 timmar först sen så gick vi ut och åt och sen sov jag igen..totalt trött...
Te och lavendel

i morse vaknade jag tidigt och hade ont i kroppen så satte mej på balkongen med boken och såg på den klara morgonhimlen och lät solen lysa på de vinterbleka benen....sen åt vi frukost och jag fotograferade lite en underbar morgon....
Kryddor

Lyktor sprider värme
Afrikansk prästkrage

Di the queens krona

små klockor som klingar i vinden

hortensian blommar
som stilleben i betongfat

blått och vitt blandas

Katten tittar på


Myntan blommar snart
Väntar på höstens ljus

Afrikansk prästkrage 2

olivträdet växer





och är lycklig




1 kommentar:

Vida sa...

Önskar dig den finaste av semestrar! Kramen