"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 4 juli 2012

provtagning och lyx

idag tog jag antikroppsprov tpo-ak får svar nästa vecka förhoppningsvis...jag sitter och sover lite här och var..på jobbet är jag så trött så vet inte vad...åker jag buss slumrar jag...så har jag inte varit förr...så det är lite tungt nu...det värsta är mitt humör...som är som en spikrak lina som varesig går upp eller ner...känner inget varesig glädje eller sorg...bara ett slagt stumt tomrum....även om jag brinner till så är det inte som förr....det är som att gå i ett vacum.....

så efter provtagningen så gick jag på stan och handlade lite garn..:0) och har börjat sticka mej en luftig tröja...var och köpte jordgubbar och for hem. Tänkte städa men sket i det och satte mej och bara var....tills jag skulle tvätta...det har jag gjort och sen har vi sett En gång i Puket...den var faktiskt kul...

så nu är det godnatt snart...har också pratat med sonen idag...och är lite upprörd över att han ska betala 4000 för sig hemma när han inte har ett fast jobb ännu...det är inte okej tycker jag...och funderar över hur man som förälder bara kan göra så för att barnet slutat skolan och inte har andra val...jag vet att konsument verket har de riktlinjerna men då bör han ju ändå ha ett fast jobb! Men vi får se om vi hittar en annna lösning åt honom..och jag ber till högre makter att det ska gå i lås, det jag ber om....är iaf glad över att jag har stöd i mina tankar av Mojen och att det kommer att lösa sig med allt till slut...

tjingeling

4 kommentarer:

Vida sa...

En liten styrkekram och önskan om att många solvarma jordgubbar kommer i din väg..
Kramar

Lena sa...

Såååå jobbigt att gåomkring & vara trötter! suck... hoppas ditt "vakum" släpper ut dej snart ;)
& den hyran var attans saftig!! rent förfärlig om du frågar mej.. :(
Kram på dej!♥ /Lena

Di sa...

jag tog och pratade med fadern och hans verson var annorlunda....och ja tycker ändå att det är mkt men...jag har inte full insyn i allt så...vore bra om sonen kan välja och kan få chans att få jobb iaf...först så han har lite trygghet i sitt nya liv.

chissra sa...

Lpter jobbigt att vara i vacum. jag hoppas att du får svar på vad som är fel och hoppas att det går att rätta till.
kram