"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 12 juli 2012

antagning

 jag har fått beskedet att jag var antagen till Arbetspsykologikursen...reserv på webbdesigner kursen 57 plats..inte stor chans där inte men...ja vi får se, om jag orkar...visar sig så småningom...man kan ju alltid tacka nej senare :0) OM man inte vill....

har ju velat gå webbdesignutbildningen mest för att det var kul kurser, men vem vet...kanske det finns andra möjligheter senare. Kanske ska hitta på nått annat...just nu har jag ju inte speciellt mkt ork direkt för nått särskilt mer än att bara vara och pilla på när jag orkar...

häromkvällen bakade jag ju en massa bullar iaf...var länge sen jag gjorde det...men L blev glad över tillskottet...det var bra.

I morgon är det dags att åka norrut igen så får vi se vad det blir för väder...spännande....tjingeling

2 kommentarer:

Linda sa...

Riktigt glad blev jag, och riktigt goda var dem. Tack än en gång.

Vida sa...

Kul, då får vi se hur du gör :) Det bestämmer du själv... Kommer nog till Dalarna en sväng v 31. Kanske kan vi ses?

Kramar från Liv