"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 24 juli 2012

Fingal Olsson



idag åkte vi till fäboden i Torrlid och där hade de en kaninbur med världens goaste kaninungar och hittade en som såg ut som vår Fiffi...först hette han Fingal Olsson men han var en hon och Fiffi blev det nya namnet....påmondes om hur det var då tjejerna fick välja mellan kaniner och en lillebror....de valde kaniner och fick både och....ja så kan det gå :-)....Här på landet prövas tålamodet just nu...och jag stickar... och har oxå läst ut en bok för första gången på länge... "Gunillas man försvann"..kan jag rekommendera om ni inte läst den...Sen har vi varit till Stupet och har fotograferat lite kul grejer....bilder kommer :-) förresten har jag namnsdag idag och minns när vi firade Kristinor på landet förr...nå härliga minnen... tjingeling
Published with Blogger-droid v2.0.6

1 kommentar:

Livskrafter sa...

ÅÅhh... jag är barnsligt förälskad i kaninungar och jag har haft ett antal kaniner genom livet. Skulle kunna ha ännu fler men min sambo är inte lika sugen kan meddelas. kanske eftersom vi bor i lägenhet
kramar till dig
Emma