"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 13 december 2010

Tandläkarbesök a 1050 kr...

och till jul....en timme i stolen inte speciellt underhållande för pengen, men det är så det kostar...hm...ska återbesöka den trevliga tandläkaren för att göra ett salivprov på måndag morgon för att utesluta att jag har Sjögrens syndrom..vilket jag har varit fundersam över en stund...även om jag nu inte har det så behöver jag också få lite tips för jag var väldigt röd på tungan och irriterad tyckte han...sen så var jag väldigt spänd i käken...bettskena skulle nog varit bra att ha sa han för det kan också spela roll i sömnproblemen....ja..mitt liv är enkelt utifrån att det går att leva med...andra kanske aldrig får uppleva nästa jul....min kollega blev så ledsen och många med henne idag när vi fick uppvaktning av små nissar och nissor som sjöng julsånger...ibland är det bara för mycket....

så hade min mamma ringt och lämnat ett desperat meddelande på telefonen....men inte talat om vad det var...vilket drog igång min fantasi...men allt var bra...usch vilken morgon.....hoppas dagen 13 innebär glädjande nyheter under em iaf....tjingeling

Inga kommentarer: