"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 15 december 2010

Brrr...

vad kallt det är fast termometern står på bara 16 minus...dimma och rå luft är det ute....och jag var lite frusen idag då jag kom från M..."friskologen"...som ska sluta fick jag reda på idag.. det var vårt sista samtal, synd, för jag har trivts med henne och hon har gett mej många skjutsar framåt och ja, vi får se hur det blir sen....

konstaterar varje gång att det händer mkt i mitt liv och jag har fått nya infallsvinklar på saker som jag funderat över och har lärt mej nya sätt att hantera dem på också...en väldigt bra person har hon varit för mig, tillsammans med min friskgymnast....som kompletterat varandra i min vardag.....

hon har lärt mig att jag har val och att jag kan göra annorlunda och att det är ok att göra anorlunda än som jag trott jag måste göra i vissa situationer....mkt användbart...så nu återstår att träna mig i mina nya insikter och tankar...för vi är båda överens om att det varit ett händelserik tid för mig....

ja...känner mej tillfreds med det och ska reflektera över om jag verkligen är på rätt plats i mitt arbetsliv....och om det skulle ge mej mer energi på något annat ställe...eller om det är bra där jag är....innerst inne vet jag redan svaret...men ännu är jag inte tillräckligt stark att göra något åt saken....det är ett jobb idag iaf....

så vad gör ni idag....en kväll som denna?

Inga kommentarer: