"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 21 december 2010

En intressant vinkel på livet

det kom ett Annonsblad där jag hittade en bra artikel så här inför julstressandet...Johannes Hansen skriver kloka tankar om mycket och jag ser fram emot hans intressanta tankar . Ni kan också följa hans klokheter i länken ovan.

ibland komplicerar vi våra liv med att grubbla mer än vi borde, precis så som jag också gör, och vilken tid tar det inte från allt jag vill göra. Japp, ska reflektera lite mer över hans finurligheter...skulle kunna tänka mig att han har en relation till min "friskgymnast" som ger mig kloka tankar....känner igen resonemanget emellanåt, att faktiskt ifrågasätta det som vi säger emellanåt...som att vi vill motionera, men är det verkligen sant, för annars borde vi ändå vara ute och motionera istället för att ursäkta varför vi inte är det....fundera på den ni...

firar vi julen med dem vi vill vara med på jul, eller gör vi något som alla förväntar sig? Omger vi oss med livet som vi vill leva det eller inte?
det här är inga frågor man enkelt svarar på direkt, de kräver reflektion....

återkommer i morgon med uppdatering av min julswapp som jag fick idag, har hostat hela dagen och är väldigt slut känner jag...men den som väntar på något gott....som jag på morgondagen då jag hoppas jag är piggare...Kram på er!

Inga kommentarer: