"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 27 december 2010

Måndag

och jag vaknade tidigt igen, det brände i ansiktet och såg mer ut som en kräfta som klivit upp ur nykokt lag....var nog en reaktion på medicinen tror jag....iaf bakade jag det vi satt deg på i gårkväll, så det blev ett nytt fint bröd, ljummet till frukosten...mm...gott...sen for vi runt och shoppade lite på Kupolen och lager 70...köpte mej ett par brallor för 100 kr som jag inte provade, men de passade bra och kan has att jobba i :0) och så inhandlade jag byxor att åka skidor i när jag blir frisk...perfekt eftersom jag vuxit ur de gamla...hm...


sen åkte vi hem och tittade på film, fikade, åt middag som bestod av lutfisk och lite lax för min del....och nu ska vi äta jordgubbskräm som efterätt, har också bakat knäck idag och sen blir det att se på tv...mys med sonen...till i morgon då vi ska jobba igen...det går åt rätt håll med förkylningen känns det som ...tur nog...

tjingeling

1 kommentar:

Anonym sa...

vad underbart med nybaklat bröd på morgonen. Vad duktig du är som bakar så.... kram