"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 10 december 2010

Fredag igen då

och i gårkväll lyckades jag med att fastna med tandtråden i en tand och efter ett envist handhavande för att få bort tråden flög det som var i tanden ut...dvs halva tanden försvann....en lagning var det men det kändes skumt....så i morse tog jag tjuren vid hornet och gick in till grannarna under oss på jobbet...Tandläkare står det på dörren och jag klev in där och frågade om någon hade någon tid....näpp se de hade man inte...men på måndag kunde jag få träffa en tandläkare så kunde sköterskan hjälpa mej att fylla upp hålet så länge....och sen bokade vi in en undersökning och lagningstid på en timme under morgonen på måndag...ja...det är dags att byta tandläkare förstår jag nu...så får det bli...kan inte sitta och åka till Sundsvall för mina tänder...jag ska ju bo här nu så får släppa greppet om min ytterst trevliga tandläkare Ståle...

nå...för er andra som inte kan släppa greppet om julstressen kommer här ett tips...ska själv tillämpa det!

Städtips inför helgen:

Om du har stökigt hemma, gör så här:
1. Skapa en ny mapp på datorn.
2. Ge mappen namnet "Stöket i bostaden."
3. Högerklicka för att ta bort mappen.
4. Datorn kommer då att fråga:
"Vill du ta bort Stöket i bostaden permanent?"
5. Klicka på JA - knappen.
6. Lägg fötterna på bordet, ta en drink och bara NJUT !

För allas information så fungerar detta på alla saker i våra liv som vi vill "städa" bort...så då gör ni bara en mapp med namnet "xxxxx" på och så gör ni som ovan till punkt 5 så är det borta ...smart va? :0)

Ha en skön fredag alla!

Tjingeling

Inga kommentarer: