"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 12 oktober 2011

nu ser

jag bättre igen och är ett antal kr fattigare igen....fick ett sms idag och det talade om att jag kunde hämta mina glasögon som skulle ta 3 veckor att få....det tog inte knappt 10 dagar...och jag är nöjd! Har botaniserat och fått förslag på priser och bågar och vet inte allt i ett halvår, och till slut hittade jag in till butiken under oss och beställde 2 par. Ett par fotokromatiska och ett par riktigt fullslipade glas för solen....helt fantastiska var dom, hade trott att allt skulle bli mörkt inne i glasögat som det brukar med solglas, men inte alls.....nu fattar jag varför Magnus Uggla har solglas jämt...haha...

får se i morgon hur många som ser att jag fått nya glasögon.....Mojen såg det inte...de är ju rätt "lika" som mina föregående i formen....

så nu är det dags för slafen....tjingenling

2 kommentarer:

Vida sa...

Vad fint du gjort på bloggen.

Kul med nya glajjor. Låter som om de är värd varenda krona.

Kramelikram

Lena sa...

Jag håller åxå med om att din bakgrunds bild här är super vacker med det gröna bladet! är det ett eget kort?
Jasså!! tänkte just på honom igår, att -tänk att han ska ha solbrillor inne??? ha ha ha.. & nu är du lika *gapskratt* ;) tur ni ser världen ljust ändå ;)
Kram & fin helg!♥ /Lena