"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 29 oktober 2011

Myslördag

jag har haft en skön morgon, och så klart och fint ute och vi gick runt älven en sväng igen. Kändes helt ok trotts att jag har haft en förkylning i kroppen under en längre tid. Nu så...är vi på g igen. Åt en god frukost med nybakt surdegsbröd som jag gräddade i min lergryta då degen flöt ut igen...jaja vad som hände sen stannar här ;0) haha...gick väl så där att grädda där kan jag väl bara säga.

så har vi bara latat och laddat oss inför kvällens 50 årskalas! :0) jag har gjort ett fint paket med presenten....bild kommer sen...och mer info om den också ;0)

kul ideé jag fick iaf....

nu ska jag duscha och göra mej iordning för kvällen...i går åt jag lunch med syster yster som var och hade föreläsning i Falun! Det var mys...hon tyckte nog att jag var rödhårig...haha...vilket jag är också...väldigt röd skulle jag vilja säga...

nå...mot nya mål och fest nu...tjingeling på er!

2 kommentarer:

Lena sa...

Å vad kul med fest! hoppas den piggade upp! hi hi.. ;) & mys med syrran var nog inte heller fy skam♥
Kram kram & fin söndag! :)) /Lena

Vida sa...

Hej fina och härliga du,
Hoppas solen skimrar i ditt röda hår...
Kramar från Liv