"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 11 oktober 2011

jag är med i Julswappen 2011

Jättekul ska det bli att få reda på vem som jag ska vara "tomte" till....jag har ju samlat på mej saker under året för att jag ville ju vara med i år också, och får väl ta och summera ihop allt så jag vet hur mkt jag har kvar av potten.

Det är höst nu märker jag när jag laddat upp bilderna från helgen. Jag försökte leka lite med tider vid vattnet och tycker nog att det är lite roliga bilder jag får till emellanåt. Klart det är ju inte utställningsbilder,men det är lärorika bilder för mig....hur jag börjat tänka lite annorlunda med bildkomposition och hur mina skakoskärpor blir....

tycker väldigt mycket om frostnupna blad också men där hade jag inte något stativ med utan fick fotografera ändå, vilket orsakade en del skakoskärpa igen....

är mästare på oskarpa bilder!!
Här kommer lite bilder från förra helgen och helgen som var

vintergräs




















morgonvy














sommarhage i höstskrud














sjön i höstglitter















löv i vatten test

annan slutartid på samma ställe

Nyponrosen i frostskrud
Så nu ska jag ta hand om min nygjorda musli...ses och hörs! Tjingeling

3 kommentarer:

Laizan sa...

Jättefina bilder! Gillar speciellt den som du kallar morgonvy.

Ha det gott!
Kram

Vida sa...

Wow!!! Å kul i jul att få tomta tillsammans i julswappen :-)

Gisan sa...

Åh vilka ljuvliga foton (som vanligt)! Kramar din icke frekventa bloggläsarvän Gisan <3