"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 10 oktober 2011

1 år som fru

känns bra, och när jag kom hem väntade ett litet paket....en uppskattning från maken för

1. Jag är en fantastisk fru ( tror jag ;0) )
2. För att jag fixat allt med stöket kring Försäkringsbolag osv kring vattenskadan.
3.För att jag ordnat Skottlandsresan så bra....

så det var roligt att få uppskattning för sånt man gjort under året, och som varit rätt mycket engagemang i ...speciellt att uppdraget att vara fru...det har varit krävande ;0)...

skämt å sido..jag blev glatt överaskad över att hitta ett rosa litet paket med innehållet av ett par pärlörhängen!! Jättefina och sitter så bra i örat nu...

En fin dag!

Älskar dig Mojen...bara så du vet...

Tjingeling

2 kommentarer:

Lena sa...

GRATTIS till er båda på bröllopsdagen!! & att ni fann varandra♥
Kram!♥ /Lena

Vida sa...

Stort grattis och härligt med kärlek!