"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 31 oktober 2011

Bilder

jag mötte en L på ett ställe häromveckan och hon undrade över min bild som jag har i headern. Den är inte direkt ändrad sa jag utan jag tog den nästan så där....

Fakta om bilden: Bländare F/5 och exponeringstid 1/13 sek
 iso -1250 exponeringsbias -4,7 steg.
bilden i orginal förutom att jag ändrat bildstorleken

Det är riktigt kul att mixtra lite med bilderna man tar. Att leka lite med exponering tider osv....

nu när hösten är här och bjuder på olika färgsättningar kan man också få vackra kort genom att leka ytterligare...med ljus och olika motiv och här är en bild från helgens promenad.
Lövglitter

Kommer mer bilder en annan dag, jag mår bättre redan så det ordnar sig nog..nu väntar sängen Tjingeling

Inga kommentarer: