"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 25 oktober 2011

Hua

för den jädra huvudvärken som jag drass med, nåväl, den ger sig nog till slut. Just nu är det i övrigt rätt stiltje i tillvaron, det händer inte så mkt. Vi hade en lugn helg med tanke på hur jag mått sista tiden och var på travet på lördagen en sväng, huvudvärk till trots. Ingen storvinst blev det och sen drog vi vidare till L och M på lite after fest och det var trevligt men jag blir ju så fort trött, så det blev inte så länge för vår del.

Söndagen ägnades åt hemma vara, och sydde lite kuddar och njöt av att pyssla lite. Sen så var vi en sväng till svärmor och och sen så var det bara en lugn kväll. Skönt att få landa lite efter allt farande ett tag. Snart blir det fullt upp då vi åker norrut i allhelgona och sen ska jag dra mot Stockholm med ett gäng tjejer för att fotografera i fjärilshuset på Haga. Det blir kul tycker jag. Det var ju lite annat i Stockholm den helgen med men, ja det blir inte av då.....sen så ska vi ha planeringsdagar och så ska vi till Örebro på mässa en helg och sen så får vi nog ta en resa uppöver igen.

Jo just har ju bytt en hårddisk 2 ggr för den var som en stor magnet när man tog i den, och nu har jag en ny igen och lägger över mina kort på den så får vi hoppas att det fungerar nu.

I morgon är det dags för provtagning igen, så får vi se om värdena blivit bättre. Pratade med tysklandsdottern i går via msn och telefon videochatt...ja man lär sig :) och idag pratade jag med stordottern som skickat så fint kort från Maldiverna och tackkort med ett fint kort från bröllopet :) mee like...sonen kör chatt via fb...och ville ha en tid hos frisören..ja det blir väl så här när man inte bor i hop...längre :)

ungar....goa som få...mina godingar...

ha en fin kväll alla...nu ska jag pyssla med bilder...tjingeling

2 kommentarer:

Nina Lindh sa...

Tycker det är många som har huvudvärk just nu. Kan det vara en massa stress?


Kraaaaaaaaaaaaaaam

Lena sa...

Trevligt att ses i all hast! :))
Vad spännande att fota Fjärilar!!
kan riktigt se framför mej, hur den vackraste sätter sej på en blomma & du får den där optimala ögonblicks bilden! ;)...
Kram kram!♥ /Lena