"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 12 september 2011

så...

gick det faktiskt att se att köket börjar återställas idag...snickarn ringde och skulle börja, och japp, det är några skåp på plats så nu får vi se när allt är klart....

spänningen stiger....

helgen tillbringades med landet och när vi kom dit stod en häst mitt i vägen...månsken visserligen men det var rätt blött och svart när vi kom dit halv 10 på kvällen...och så gick det en stund åt att ringa grannen och jaga hästen hemåt...sen hände inga stora katastrofer, klippte gräs och sonen kom ner och hälsade på oss för att hämta lite grejor inför en 2 dagarstripp mot Matfors....så håller tummarna för vädret åt honom, och så hoppas jag det samma för oss i Skottland...att det blir bättre än det varit nu en vecka iaf....regn och åter regn...

det börjar närma sig....och jag håller mig sysselsatt med att virka väskor...så det är lite överproduktion nu...ska försöka sälja bort någon om det finns intresse...:0)

just nu kollar vi Lykke, den danska humorserien som är helt underbar.....gillar den verkligen...humor på min nivå...

Önskar er alla en fin morgondag!
Tjingeling

Inga kommentarer: