"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 7 september 2011

så går det frammåt

i vårt hem, nu finns det golv och matta under skåpen i köket, så nu väntar vi bara på resten....jobbat har jag gjort idag också och kommit på att jag tycker det är tufft att inte kunna allt....och att måsta be om hjälp...men egentligen är det inte det som är värst, utan att min koncentration och minne får mej att känna mej totalt lost emellanåt...det är symptom som stressar mej och som finns kvar efter min sjufrånvaro...ioch där finns ingen fundering från någon om hur jag har det längre, jag jobbar ju 100% så då är jag väl fullt frisk??....ja om man inte frågar får man ju inte nått svar heller....det är bättre att bara tro och inte veta hur man mår.....bitter? nä, bara ett konstaterande...nog om det....

själv väntar jag på samtal från läkaren på fredag....

Tjingeling så länge

2 kommentarer:

Lena sa...

Här behövs en stor styrke kram tror jag visst!!♥♥♥
Ha så mysigt nu på er härliga Skottlands resa!! vilken grej... ;)
Kram igen!♥ /Lena

Maria sa...

Vet precis hur det känns, jag känner mig så enormt tråkig som fortfarande måste hålla igen.