"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 3 september 2011

ja jag vet

att det är endast jag och ingen annan som påverkar det jag känner och tänker, det är så, det säger min hjärna också....men ändå kan jag inte få ut mötet häromdagen ur mitt hjärta....ett möte som inte alls blev som jag tänkte utifrån många aspekter och som gör mej ledsen.....men det är väl så, vi möts och vi går ifrån varandra när vi inte längre har nått gemensamt längre. Precis som kärleken tar slut mellan älskande så tar vänskapen också slut pga olika orsaker och ja, det är en sorg i det också....precis som då kärleken tar slut...

då är det bra att fokusera på nya möten och nya spännande människor som man kan lära känna och gå vidare i sitt liv....

så ska fokusera på det jag vill göra och dem jag vill umgås med i fortsättningen, människor som gör mig glad och som jag gör glada också....människor som jag kan ha tillit till....

tjingeling

Inga kommentarer: