"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 4 september 2011

längtan

börjar göra sig påmind...skjutsade L och M till Romme flyget idag och snart snart åker vi också....Skottlands Higlands väntar på oss....och har suttit och tittat på ett program på svt som heter Mitt nya liv i Skottland. Tyvärr fanns inte alla avsnitt kvar och har gärna sett dom. Blev liksom mer verkligt att det är dit vi ska snart....det är inte sol och semester som på Rhodos, men spännande att få uppleva ett nytt land och nya fotomöjligheter! :0) ett och annat whiskeydestilleri blir det ju säkert också om mannen får bestämma ;0) jodå det vill ju jag också se...då det så....

förkylningen har däckat oss i helgen, jag är bara tjock i halsen och hes, lite feber har vi haft både mannen och jag som har varit mer snuvig och hostig än jag...jag kände mej mest klubbad i kroppen och knoppen i flera dagar...huvudvärk har vi haft båda två, märklig förkylning...förhoppningsvis är vi båda i gång till jobben i morgon...det är jobbigt att ligga här i sängen också när man legat här sen fredag lunch...mer eller mindre iaf...

nu ska jag se Life om apor...tjingeling

Inga kommentarer: