"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 8 september 2011

3 månader är skandal

idag är det tre månader sen vi fick vattenskadan, Trygg Hansa fick skadeanmälan den 27 juni....och vi har varit utan kök hur länge som helst...det har varit torrt sen början av augusti och idag när jag kom hem hade inget hänt....det är fasiken otroligt. Undrar om någon av de som ska göra jobbet skulle velat vänta så här länge och leva som vi? Nä...tror inte någon på byggfirman Dala Byggsam skulle velat det...men ändå...är vi inte prioriterade att få in köket ännu....märkligt eller?

jag bara undrar....

1 kommentar:

Lena sa...

Ja de var onekligen en lååång väntan!! :(
Så mysigt med er resa! men är de inte nästan som Maldiverna de med? fniss.. ;) Skottland är bara sååå vackert!! -nej jag har inte vart där, men sett på bilder & hört he he.. ;)
Kram & fin vecka! /Lena