"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 17 september 2011

fredag

går och äntligen var köket klart när jag kom hem, vattnet fixat och det var bara att börja bära in och diska upp det som var använt under tiden då vi stått och diskat i handfatet i badrummet. Härlig och sen gjorde jag en paj och testade ugnen, gick utmärkt....
idag skiner solen och jag har en svampletardag idag...paus från allt med I och vaknade och hade ett blåmärke på stortån idag, vilket var märkligt....har ingen aning om att jag slagit i den...natten var tuff för jag drack vin i går och det gillade inte min kropp, så...note to my self som Laiza säger...rött vin är gott men inte nyttigt för min kropp....så dagens tanke om skaldjur och vitt vin får vila....vinet ligger i kylen så det gör inget om det ligger ett tag till...kräftor och räkor finns när vi kommer hem också så....idag blir det köttfärssås och spagetti som jag längtat efter läääääänge.....

livet har blivit lite lättare nu när allt börjar bli som vanligt igen....

ha en fin helg
Tjingeling

Inga kommentarer: