"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 8 september 2011

idag känns det bättre igen

då det flyter på igen på jobbfronten, jag kan ju, bara jag tar ett djupt andetag och inser att det går att lösa om en stund....så det så....och så tog jag sånt jag kunde en stund och rasslade iväg det...och då kom känslan tillbaks....man får ha dippdagar, det blir  bättre dagar sen...

i går hade vi möte inför Skottlandsresan på Broken Dreams och det var himla trevligt och surrigt...så vi kommer säkert att ha massor att prata om och saker att fotografera, tror jag absolut! :0) det blir nya utmaningar i mitt liv...snart åker dottern och svärsonen också på semester, och önskar att jag också fått vara där på ett hörn...ja, som gäst då, inte för att kolla...Maldiverna har alltid varit ett drömmål att se bara för att få njuta av att inte göra nått mer än sola bada och njuta....får kanske bli någon gång eller inte...drömmar är till för att vara drömmar också och de förändras med åren...nåväl det är dem väl unnat! :0)

Sonen ska oxå ut på äventyr....vandringsäventyr och vi får se om vi har någon rygga som passar unga herrn...troligen vill han inte alls gå...haha....men är det skola är det....så det så...

nåväl...ha det gott tills vi hörs!

1 kommentar:

Vida sa...

Skottland är så vackert, vilka bilder du kommer att fånga där.. härligt med äventyr.

Kramar från Liv