"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 2 september 2011

ja vad händer?

inget egentligen mer än att vi blivit förkylda, mannen och jag. Jag fick gå hem för jag orkade inte idag och mannen kom hem och sov efter jobbet...har varit slut i humöret hela veckan och benen har varit extra trotziga på kvällarna så har haft känslan av att nått varit på g..

hemma händer bara att det är tapetserat och nu har golvet landat nedanför köksskåpen vi skulle plocka tillbaks igen, så förhoppningen är ju att det blir klart inom närmaste veckan...har ringt och tjatat så på dem på försäkringsbolaget och snickarn, och alla skyller på alla....att det inte blivit klart förr...hm...tror jag det...skitdrygt är det iaf...

så har jag funderat lite mer på att gå ur de sociala medier jag är på FB tex, och bloggen funderar jag också på att stänga eftersom jag ändå inte skriver det jag vill pga olika orsaker...och då har ju den inte så stor betydelse egentligen....men som sagt...vi får se...

ligger här i sängen och flyttar kort, har skitont i ryggen av allt halvliggande och sittande i sängen....det är tungt nu...tjingeling

Inga kommentarer: