"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 1 augusti 2011

måndag kl 4

klev jag upp och såg en underbar morgongryning...gick ner och såg bävern simma förbi igen...nu hemmåt för att sova kanske? Det var lite mystisk dimma på sjön, men inte så att det kunde bli några fina kort tyvärr....tänkte att jag skulle få några underbara bilder så som jag vet att det kan se ut här på landet. Nå, kröp isäng och efter en god frukost bestående av nyplockade hallon yoghurt och lite planering rev vi i buskaget och jag har hittat mitt hemliga gömställe för att fotografera Bävern på...hihi...får se om jag kan få till det...sen har vi varit och investerat i lite nya utemöbler till hemmet och en till landet...sen for vi till mamma och tvättade lite och åt goda kåldolmar och klappgröt till efterrätt...

i morgon så är det Sundsvall som gäller, lunch med dotter och son och svärsonen...bruden är upptagen tyvärr så får nöja mej med de andra i morgon och ska klippa mig igen hos min gamla goa U som också ska klippa mannen :0)....vi vill ju vara fina på lördag då det äntligen blir bröllop....

sen hittade vi oss i Hudiktidningen där vi satt i godan ro på travet i helgen :0) så det var lite roligt...tror jag glimtade till i tv också, eftersom kameramannen satt rätt nära oss och flaxade förbi med kameran ett par gånger....

jo just det...vi har köpt ett duschmunstycke till duschen så får se om det blir lite mer fart nu...ska testas i morgon innan avfärden till Sundsvall....

Tack L för din goa kommentar...du tar jättefina bilder och sluta att vara så kritisk ;) kram och ta hand om er i solen...tjingeling...

Inga kommentarer: