"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 23 augusti 2011

Kaosdag

fick åka hem på lunchen och träffa Trygg Hansa om lägenheten....har försökt ringa och höra hur det gick 2 dagar och fick tag i skaderegleraren som kollade hur köket skulle te sig i framtiden, så nu väntar vi med spänning på hur utfallet blir...det ska ju återställas i det skick det var innan....stressad över allt är jag...jag vill ha tillbaks mitt hem!! Dessutom var jag till friskgymnasten sista gången idag..trist men ja...så blev det...och det var mitt beslut.

sen har det varit jagande av handläggaren på Folksam för att få ut betalning för de fakturor på boendet vi har...önskar man haft IF som enligt reklamen iaf ordnar allt till det som var...Nå...30 min väntan utan att komma fram gör att man lessnar...har mailat utifrån att vår handläggare har slutat och jag blivit bort och hit och ditkopplad hela tiden! SUCK så less jag är på att ordna nu....

Fixat lite inför resan till Skottland idag också....sen ringde jag vc eftersom jag inte fått besked om mina prover...läkaren skulle ju återkomma vilket han inte gjort och nu är han borta till 9 sept....suck...jag känner mej bortglömd....PTH värdet ökar, Kalken är ok utifrån att jag äter medicin ju...och D vitaminet hade inte ökat så mkt utan är fortsatt lågt...folsyra äter jag också vilket är lågt annars och allt indikerar på att det inte är bra och endokrinologen skulle kontaktas var sista budet...nå...får väl svar sen...trist att behöva jaga bara det också....

Nå i morgon är en ny dag....tjingeling

Inga kommentarer: