"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 4 augusti 2011

solen skiner även idag

och kollade vädret nyss inför lördagen och det blir regn enligt dem...regn i brudkronan är lycka :0) och det var 1,1 mm vilket inte är så mycket...men som sagt vädrets makt rår vi inte på, och eftersom det skulle regnat förr så tror vi det när vi ser det...

tills dess så är det sol idag och en lätt bris....vi ska hämta virke idag, då M och I har drag på sin bil och förhoppningsvis får de en skön stund på stranden då vi hämtar virket..

har rätt ont överallt i dag, och i går så "pirrade" kroppen rejält på kvällskvisten...det var drygt att promenera med dottern i går förmiddag, men bra för kroppen....fast jag har ju mer värk idag så får bli en vilodag då eftersom varenda muskelfäste gör ont...märkligt nog...vi gick en timme och visst flåsar jag men inte så att jag svimmade iaf....i morgon blir det ingen promenad utan gräsklippning, det är också bra motion för det tar en stund att klippa allt..eller så gör jag det idag, vi får se vad som hinns med.....bäst att passa på nu....

önskar alla en bra dag, och kollar bloggarna även om nätet på landet är lite segt och därav dåligt med kommentarer....

tjingeling

Inga kommentarer: