"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 11 augusti 2011

åter i stugan

efter en snabb visit till hemmet för att välja tapeter, golv och diskussion om köket..... det var rätt tungt att behöva argumentera för att vi ska få till det som vi haft det förre vattenskadan....så nu har vi lämnat uppgifter om tapet, golv och köksönskemål och nu är det upp till byggarna och försäkringsbolaget....vi kan inte göra så mkt annat nu....

så idag har vi påbörjat projekt trädäck nere vid sjön och de skruvdragare jag hade dom skruvade sämre än sämst...så då drog vi in till Hudik och inhandlade en ny proffsdragare...får kanske bli min födelsedagspresent..och när jag testade den var det som att borra i smör...sjukt vad bra den var...dessutom finns det 2 batterier till så...ja...är nöjd och ett riktigt kap var det prismässigt...så nu kan vi fortsätta att dra trallskruvar hej å hå....

sen har jag lekt datatekniker och fixat till I´s internet och modem...blev lite stolt att jag fick igång det ;0) och i morgon är det en ny dag....

tjingeling

Inga kommentarer: