"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 31 juli 2011

jodå

mojen gör saker han,  vi har ju röjt tillsammans :0) så har han fixat lite annat under tiden jag gjort andra saker så ingen fara.....

torsdagen hade vi tänkt att tvätta till mamma, men det var så fint väder så ringde hit dem till stugan istället, vilket blev bra, och sen for vi en sväng in till Hudik för att ordna lite inför helgens besök... för under fredagen anlände gänget från Borlänge och vi hade en jättetrevlig helg med dem...åt och drack mycket gott och surrade en hel del.

Efter frukost vid sjön ägnade vi lördagen till V75 på Hagmyren, vi hade ett kanonläge i solen och kunde inte haft det bättre! Först var vi sedvanligen till Möljen och tog kort...så startades dagen med en öl som seden sig bör...inte för mig eftersom jag körde då...sen var det hästar och spel som gällde hela dagen, och roligt var det iaf...

ja, middagen flöt på hemma i stugan igen, och sen spelade vi plump hela kvällen...gick väl inte så bra...men kul var det..nu har gästerna åkt igen och vi är ensamma igen och har haft en slödag i solen, vilket var lite ovant för mig..kände mig lite rastlös men besinnade mig att inte göra nått speciellt idag...vi har ju semester!

i går träffade jag också Fredrik Olsson som jag sett växa upp här i byn och som jag ansett tillhöra släkten.... Han och flera bla André Myhrer var med i Hudikmästarna i Hudik och Fredrik skulle köra ponnytrav ihop med de andra...gick inte så bra ;) haha...det var kul att träffa honom igen och han är sig lik sen jag såg honom sist...grabbarna gjorde sitt bästa iaf och här är lite bilder...



















Det är spännande att fotografera trav :0)























Och tycker jag blivit bättre på att fotografera också :0) utvecklas...det känns bra...

tjingeling

2 kommentarer:

Vida sa...

Så du var där :-). Vi tittade på travet som vi alltid gör härifrån stugan och det var så härligt uppfriskande med ett annorlunda upplägg..

Kramelikram

Lena sa...

Dina bilder är alltid så fina!!! själv är jag sällan nöjd med dom jag tar...
Så mysigt ni har det! må så gott & slaaaappa riktigt nu ;)
Kram kram♥ /Lena