"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 26 juli 2011

Tisdag morgon

 Har haft en orolig natt, varit ute och skulle resa osv...hm...ja så det blir ibland...så upp och på toa för att jag hade världens magknip....och nu kan jag inte sova mer....ska till ögondoktorn och så vägning då....
så packa allt som ska med inför stundande bröllop och semester där man inte vet när man får tvätta eller kan tvätta för den delen..

jag ligger här i sängen och läser bloggar och försöker bli sams med senaste datortillskottet i familjen...en 10 tums bärbar liten Acer Aspire one som inte vill göra som jag skriver...haha...vi är ovana vid varandra och ska han få följa oss på resorna så får vi försöka komma överens hur bokstäverna ska komma ut...

tangenterna är stora, men sitter lite fel placerade bara ....hahaha....nå han är också till för att ta emot bilder då vi är ute och reser, för att ha en "mellan" lagring för bilderna så går det lite minneskort mindre och man kan slänga direkt man sett bilden om den inte är bra nog :0)..

så nu ska jag fundera på vad jag ska ta till frukost med min trassliga mage och sen packa vidare...vi hörs! Tjingeling

Inga kommentarer: