"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 7 oktober 2012

Så var det söndag igen

och jag ska jobba en stund i morgon, känns helt ok. Har ett möte med P också och med chefen om jobbet och upplägget för att jag ska komma tillbaks så bra som möjligt. Bra tycker jag. Ska bli lite spännande att se hur det fungerar också. Idag har jag sålt en garderob, flyttat en annan till hallen och fixat om lite. Var också till Smedjebacken och inhandlade lite nytt att sitta i vid stugan :) mee like när det är rea...ordentlig rea...konkurs utförsäljning...Så har vi kommit på att vi ska göra om lite med våra grejor i kontoret...alla skivor håller jag på att rippa om till mp3 så vi kan använda musiken i Mojens ipod sen när vi inhandlat det system vi vill ha till oss. Bra projekt att göra när man ändå sitter här och håller på att skriva, surfa eller annat framför datorn. Man kan ju ha den med sig i MP3 spelaren också när man gör nått :0) så kan man flytta undan alla skivor någonstans eller sälja dom om man vill....det blir en hel del när man slår ihop bådas samlingar....Nu är jag rätt trött och ska sätta mej och njuta av tv en stund och hoppas att jag inte somnar...får sticka en stund så kanske det går bra...här får ni en uppmaning...ta hand om er!

Inga kommentarer: