"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 16 oktober 2012

Ja då har en vecka gått igen

Mojen har fått pris :0) ja litteraturpris var det visst...inte min Moje tyvärr...fast han är duktig att skriva, humoristisk är han också, och fin som överraskade mig på vår 2-åriga bröllopsdag med ett par fina örhängen. En make som är guld värd...för att han är han. Inte för allt han gör, det är bara bonus men jag älskar honom för allt han är. Alla dagar. Alla år. Och vi firade ju vår dag lite tidigare med middag och bio. Sen har vi varit lediga. 4 härliga dagar varav torsdagen ägnades åt resa till Sundsvall och middag med sonen. MYS...saknade dock resten av min familj...äldsta sessan var borta och då blev det lite annorlunda. Men att få rå om sonen en stund var inte heller fel :0).

Sen så ägnades helgen åt besök hos mamma, motorsågande, släpande och hälsade på Syster Yster en sväng och så har vi bara varit..inte ens datorn åkte upp, fotograferade gjorde jag lite, men annars var det bara tyst, skönt och lungt, och så har vi stängt för vintern i stugan. Skönt, för nu tar en annan tid vid. Ja just ja...gjorde ju en visit hos tygaffären också :0) vad det blir får ni se någon gång. Jag har lämnat in min overlockmaskin igen ...den tycker inte om mej, för när vi kom till affären och han som skulle laga den provade då fungerade den igen...suck...får se vad det blir nu för han ska prov sy den. Hade gärna varit i Sthlm på symässan men får väl bli ett annat år. M fyller år och vi är ditbjudna på lördag igen :0) många kalas nu....I söndags fyllde H 9 år och då var vi där och fikade. Mysigt med de små trollen....

Stora förändringar är också på g på jobbet...får besked i morgon, ja, sen får man se vad det blir av det. Dumt att oroa sig...fast...Mojen väntar också på besked vilka som ska gå på sitt jobb. Jag hänger i och tar en dag i sänder....

Ha det gott där ute! Tjingeling

Inga kommentarer: