"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 28 oktober 2012

Mösstillverkning

Idag har jag pillat lite med mina trikåmössor, håller på att hitta på modeller och storlekar och ja, jag är nöjd även om jag ser sämst ut i en mössa av denna typ...eller egentligen alla mössor!! synd nog....kanske får man sälja någon mössa så småningom, om inte blir det väl tvångsjulklappar ;0)

Fotograferat har jag gjort idag också, Mojen fick vara modell tills Syster Yster och tjejerna dyker upp i morgon för att bli fotograferade. Gjorde iordning studion så vi kan vara där och leka lite...kul ska det bli och så får vi se om de blir nöjda med bilderna....man vet aldrig om hon har samma syn som jag på hur jag vill ha ljuset osv....spännande :0) så ser fram emot att sussa nu innan morgondagens arbete och fotografering! Tjingeling


3 kommentarer:

Frida sa...

Snygga mössor, vad duktig du är!

Linda sa...

Jag kan gärna ta tvångsjulklappar ;)

Di sa...

Tack Frida! Linda: Ja kanske det :)