"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 1 oktober 2012

Det är väl själva faen!!

Svar från Kirurgen

"Hej ! Ursäkta att Du fått vänta på svar, men jag hade semester i förra veckan.
En remiss har inkommit och vår överläkare xxxxxx har skrivit ett svar till den som skrev remissen. Hon skriver bl a att Du har helt normala d-vitamin och kalkvärden i blodet, vilket inte föranleder någon ytterligare utredning. Det är inget man ska operera. Dina besvär bedöms inte bero på bisköldkörtlarna då ovanstående värden alltså är helt normala. Den läkare som skrev remissen kommer säkerligen att höra av sig till Dig och berätta mer utförligt."


kiss my..... jag har inte "normala" d-vitaminvärden...vet inte vilka värden som dom tittat på. Men jag ger mej inte nu! Jag har svarat dem, och så har jag beställt kopiorna från Hagakliniken, så får jag väl bråka vidare på VC nu...jag är gråtfärdig för att ingen lyssnar på mej!! Faan också!! Jag vill inte ha nått i halsen som jag inte vet vad det är för ngt!! Jag vill bara vara frisk!!!

1 kommentar:

Vida sa...

Klart som sjutton du ska bråka, inte ok med tanke på hur mkt det krånglat.. hör av dig om du behöver stöd.

Testade svart text men det blev också svårläst.. testar en annan bakgrund nu men tycker även det ser lite svårläst ut..
Kramar och kraft
Liv