"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 2 oktober 2012

Jo jag är fortfarande här

och har accepterat att gårdagen var en lika grå och blöt dag som dagen ute idag. Jag fick vara arg, ledsen och sorgsen i ett paket, och pratade med kir sköterskan och får ta snacket via min vårdcentral i veckan. Jag kan inte acceptera att det inte blir en operation, och får fundera på hur jag ska gå vidare i ärendet sen. Nu fokus på något annat...min medicin, som jag har mot värk, den håller jag på att trappa ner och hoppas klara mej utan den nästa vecka för att se hur det fungerar. Jag tycker ändå att jag har ont så kanske det är fel medicin för mej, och biverkningarna är inte kul, så då vill jag helst vara utan. Så kanske det finns andra lösningar för min värk. Kliver upp samma tid som vanligt, vill inte ligga mer än jag behöver på morgonen utifrån att jag kanske ska börja jobba igen..och då är det så drygt att ställa om sig. Därför vilar jag istället då jag känner att jag behöver på dagen.

Igår satte Mojen ihop 2 garderober som vi köpt och nu är de placerade i sovrummet för att ha sängkläder och  handukar i varsin garderob, skitbra...nu fattas bara nya sängbord...så småningom...så är jag nöjd...:0)

Nu ska jag titta om journalerna från Gbg´s läkaren har kommit...och så lite lunch kanske vore bra...tjingeling


Inga kommentarer: