"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

torsdag 4 oktober 2012

Möte idag

med läkaren, en mkt förstående och trevlig läkare, om än stafettläkare och ja, fick svar på att proverna inte är nått att oroa sig över. Adenomet är inte orsaken till att jag mår dåligt sa den här läkaren också och jag får acceptera det. Calciumvärdet skulle varit högre då. Det ligger still så.. Han hade läst på och kollat av prover osv och jag kände förtroende för honom .Jag börjar jobba på halvtid från måndag. Ska bli skönt även om hjärnan är lite virrig fortfarande och han ska följa upp hur det går. Det känns bra. Så sammanfattningsvis var det en bra dag, även om min förhoppning varit något som man kunde ta bort...för enkel lösning förmodligen..."det är väl klimakteriet" som mamma säger...(not)

i morgon är det en ny dag och nya möjligheter...

1 kommentar:

Lena sa...

Kikar in & säger hej! & Kram på dej♥ /Lena