"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 16 mars 2016

Den kom tillbaka

Min Fitbit dök upp idag...efter en lång tid borta var den plötsligt i städskåpet!! Yey...Då jag skickat iväg min Withing Activie Pop idag med posten för att den var knäpp..fungerade inte som den skulle tyvärr..får se när det dyker upp en ny då. Teknikmagasinet ville inte ta tillbaka den och skicka utan tyckte jag själv fick göra det...sur blev jag och stressad då en kund stog brevid och pockade på uppmärksamhet...

Idag har varit en skitdag... Huvudvärk, vimsig och låg dag då inget funkat i huvudet... Väntat så inget konstigt i det egentligen...Dag 3 på 830 kalorier märks...är mest hungrig på kvällen och glömmer lätt tiden på förmiddagen/lunch då jag inte är så hungrig. Avgiftning från skräpet i kroppen märks också. 

Är ledsen också över min mor som försvinner mer och mer dag för dag..men kan ju inte göra mkt åt det...det är den där processen man ska igenom och som inte är skoj alls.

Tur att det är en ny dag i morgon...då väntar tandläkare och tvätt🙄..Tjingeling 

Inga kommentarer: