"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

fredag 4 mars 2016

Bilder

På fynden.
Den fula tekannan som är rätt fin ändå...
Kopp och assiett som åker till dottern..

Det fina fatet från Gefle/Uppsala Ekeby för 40kr
Den blå enkla vasen till stugans blå fönster..

Så den förspilldakvinnokraften..30kr för en väv i rosengång....helt otroligt billig när jag vet vilket jobb som ligger bakom. Vad jag gör av den får jag se...vacker är den iaf i sina milda färger...
Sist en bild från underbara lördagen...
Tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Mmmmm & åååååå vilka fantastiska Loppisfynd!!! jag är en obotlig Loppis människa he he (till Mats förtret, tycker vi har proppfullt som det är *skratt* ) & äääälskar att ströva runt & fynda!! den i Rosengång var fantastisk! lixom både fatet & kannan!! GRATTIS! :)))
Dop, så underbart <3 det nalkas här åxå snart ;)

Varm kram & en fiiiin helg önskar jag <3