"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 17 december 2013

Tisdag igen

Och jo, hon ringde om försäkring och anmälan. Nu är allt ok och får fixa bilen  efter jul. Nacken ska nog kollas snarast jag hinner...just nu är jag i Särna igen på uppföljning...lite tufft läge då jag halkat av min väg för ett tag sen...ja min utstakade väg som gick bra till okt...nå det var kanon att komma tillbaka och få mer verktyg för att fortsätta på en bättre väg igen!

Vi har varit på whisky kryss förra v, ätit och druckit gott, bott i Lyxhytt och haft det bra i två dagar...och nu återstår ett par dagar hemma innan julresan norrut för att fira jul med mina barn och mamma som blir 89 år på julafton. Mojen firar med sina nära och ja, det är trist men det får bli så här...man får inte alltid som man vill. Och jag får träffa mina barn. Bonusarna träffar jag ofta iaf.

Det ska bli skönt att få njuta av livet efter jul och ser fram emot ett nytt år...tills dess vi hörs sköt om er! Tjingeling


Inga kommentarer: