"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 9 december 2013

Nu är jag trött

Helgen har gått i 100 knutar. Att köra på fredagen var det en riktig ansträngning i snörök och köer. Gick förvånansvärt bra iaf. Det var nog värre där man inte hunnit ploga...

Väl hemma fixade Mojen middagen och jag slappnade av. På lördagen skulle jag sitta på fotoutställningen, och en stackars svåger ropade jag in... Annars var det helt förödande dött i centrum och vi stängde tidigare och gick hem...trist för affärerna i Borlänge C och vi är ju bara där ett kort tag.

Däremot blev lördagskvällen mer trevlig än jag trott och vi kom hem vid halv 1.... Vissa ville att maken skulle stanna och parta vidare, men jag skulle upp och iväg på marknad. Fick med mig maken hela dagen, vilket var trevligt så där första gången. Sålde jag? Jo det gick i hop sig med hyran, sen var det ingen jätterusning.... Nå nu har jag en del beställning på mössor och var ju bra att få några kvar till den. Blir det sista innan julen nu.

Frusna trötta och hungriga kom vi hem och slocknade in tidigt i går kväll... Idag väntar nya äventyr...

Tjingeling


Inga kommentarer: