"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 10 december 2013

ingen bra måndag

iaf inte eftermiddagen som slutade i en krock :(. Lilla Tuttebilen fick bulor på stötfångaren och jag ont i nacken då jag blev påkörd bakifrån.. så i morgon ska jag kolla på Volvo, hon som körde på mig har inte hört av sig som hon lovade, men tog ju kort på regskylten så....nu är skadan anmäld iaf.MEN blir förbenad på folk som inte håller det dom säger...BLÄÄ...

Nå...får väl polisanmäla henne om inte det inte fixar sig....jag har iaf anmält det hela nu...

ska åka iväg och hämta lilleman som vi får låna en stund idag igen utifrån föräldrarnas frånvaro i jobb....Plastmormor, ja det är jag det...trist ord...Bonusmormor låter bättre...

Tjingeling

4 kommentarer:

Vida sa...

Blev alldeles kall när jag läste inledningen... Hoppas det nackonda gett med sig och att hon hörde av sig.. för man vill ju slippa anmäla om man inte måste..
Kramar

Lena sa...

Oj, inget vidare att bli påkörd bakifrån :( hoppas verkligen det ordnar sej utan masa tjaffs.

Tänkte på Julskyltningen på stan, när vi åkte förbi Kupolen & Ikea området, där var totalt knökfullt av bilar, tänkte just att -hur kul är det för barnen att gå på Julskyltning på Ikea? ;)

Kram & fin helg <3 /Lena

Anonym sa...

Vi säger oxå Bonus. För det är ju precis det det är :-) Kram

Nina Lindh sa...

Undrar hur det gått för dig och bilen...

Kram