"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 31 december 2013

Slut på 2013

Det har gått ett år igen. Tack och lov kan vi snart slå igen det årskapitlet och börjar om på ett nytt år. Året som gått har varit fyllt av händelser,avsked och stor sorg. Men också av stor glädje där emellan. Året har också varit fyllt med en enorm tacksamhet och respekt för livet och dess drastiska skildringar i min vardag.

Livet har också detta år inneburit stora förändringar både arbetsmässigt och privat. Tänker på att vi hade turen att få vår lgh såld och möjlighet till att få köpa svärmors hem och göra det till vårt hem. Att bli uppsagd gav mig möjlighet till en livsförändring yrkesmässigt. Tyvärr har jag inte fått något nytt jobb, men tar dagen för var den är ovh försöker ta hand om Mig själv så bra jag kan.

Därför köpte jag en julklapp till mig själv av pengar jag fått i julklapp för att ha ett mål varje dag.
En Fitbit flex som tyvärr bara fanns i svart... Hade gärna tagit en rosa ;)

40 000 steg har det blivit sen den 27 dec då jag köpte den.

Så jag fortsätter att ta hand om mig själv och önskar både Er som läser och mig själv ett riktigt gott 2014! Må våra mål och drömmar slå in! Tjingeling

1 kommentar:

Vida sa...

Gott nytt år finaste Di <3