"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 24 december 2013

Julafton

Jul jul, strålande jul sjöng jag ofta som barn, men även som vuxen. Idag är det jul, med regn och oron ligger som ett täcke över att mina älskade ska åka bil hit i det vädret....om det vore vita flingor som dalat sakta ner hade jag varit mer tillfreds med dagen. 

Nå, idag är det mammas 89 årsdag och hon är lite trött efter att ha varit uppe på uppesittarkvällen igår och tittat på Bingolotto. Hon drömmer fortfarande om att vinna en bil till mig....hm. Nå själv är jag trött efter 2 nätters dålig sömn i soffan av modell 74....bäddsoffa som är väl använd..

Har också börjat dagen med att öppna min julklapp från Mojen...blev så glad..bild kommer senare...

Åter till julstöket, tjingeling!

1 kommentar:

Lena sa...

En riktigt God Jul till er!!!♥

Kram & ha så mysigt♥ /Lena