"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 27 februari 2013

Lång intervju

Det blev 2 timmar och två trevliga män som var i min egen ålder som berättade om företaget och om jobbet. Stämningen var avslappnad och trevlig. Jag skulle berätta varför dom skulle anställa mig och jag hann inte berätta mkt innan de avbröt med frågor....haha ja...vi får se vad de tyckte på fredag. Jag har iaf bestämt vad jag ska säga när de ringer ;)

Hur det än blir så har jag fått en erfarenhet och möjlighet att reflektera över vad jag vill eller inte vill göra i mitt liv. Så tar ock lyssnar till min inre röst och tar det därifrån...det känns bra :)

Idag skiner solen och vaknade med en otäck huvudvärk och efter en Ipren och ett tryck i bröstryggen av maken håller den på att gå tillbaka. Så, ska dom laga servern på jobbet idag får vi tro. Sammanfattningsvis är livet riktigt bra ändå just nu, även om jag har mina dåliga dagar så vet jag nu att kan om jag får möjligheten...tjingeling

1 kommentar:

Vida sa...

Tack för dina ord hos mig ♥. Jag blir ju lite nyfiken men jag hoppas att det blir precis som du vill..
Kramar