"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 13 februari 2013

Svettig

jo, jag använder löpbandet, jag är ingen sprinter, utan jag promenerar i rask takt och försöker springa en liten stund varje gång, förra gången var det nog 30 sek och idag en minut...kan låta lite för dom som är vana att springa men för mej är det ett steg frammåt. Jag försöker att ta träningen långsamt nu...ökade gången till 6,4 km i timmen ufitrån att i måndags kört 5,6 km i timmen...lite i taget, och min tanke är 20-30 min 3 x den här veckan. Sen så ska jag öka till 30 min nästa vecka 3x och förhoppningsvis också få en skridskotur under helgen. Sen är tanken att öka till 30 min var dag enligt instruktioner från Särna...

ja, jag ska få möjligheten att åka iväg i maj för att få hjälp att träna på rätt sätt och för att få möjligheten att bli friskare och leva längre. Det är jättebra att få den möjligheten. Jo, jag vet..jag har försökt förr...men man måste ju tro att man kan eller hur :)

Tjingeling