"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

söndag 24 februari 2013

Igår

Var vi med M och barnen till svärmor. Och det är tufft eftersom hon är så ledsen och inte vill vara där, hon har inget att leva för säger hon...och vad säger man till någon som tappat livslusten?Nå barnen och jag spelar yatzy och det blir lite gladare en stund. När vi går är hon ledsen. personalen säger att det går bra och hon är med de andra hela dagarna. Sen åker vi till lägenheten och det känns lika tufft det. Att inse att den tiden är förbi då vi hälsar på svärmor där och pratat stickning och haft fina stunder. Kvällen ägnar vi åt film och åt hemlagad pizza.

Idag har vi åkt skridskor en mil, det var underbart väder och vi satt ute och fikade i solen, riktigt mysigt och det kändes som påfyllning i själen....sen städat,tvättat,och fixat mat...hann också fotografera lite...och jobba med bilder från dopet förra helgen. Dessutom fotograferade jag med mobilen idag ute på isen då den här kom farande ivrigt svängde han runt oss :)

Nåväl nu är det dags att säga godnatt och hoppas att morgondagen blir bra. Idag är det 5 år sen N gick bort och jag fick veta att en av mina kompisars dotter dött för någon dag sedan, det är inte rättvist att unga människor ska dö, oavsett hur så hoppas jag att de har det riktigt fint i paradiset nu....

I morgon är det en ny dag som ska levas på bästa sätt!! Tjingeling

Inga kommentarer: