"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

tisdag 19 februari 2013

Velig

Jag hade fel igen ;) blev inget bröllop, utan det blev ett fint dop istället. Det var 20 år sen sist då sonen döptes i samma kyrka. Nu var alla  kusiner stora och inget kaos utbröt som det gjorde då sonen dop var. Jag skulle få alla kusiner att sitta fint tillsammans och bli fotograferade men icke....haha det var gråt och tandagnisslan...nå helgens dop blev bra och S skötte sig väldigt bra och var  sockersöt i sin 100 åriga klänning.

Sen så var vi med mamma i helgen och städade åt henne sen så var vi ut på shoppingtur.I bilen så virkade jag på blommorna som ska bli en lampa så småningom och det var skönt att komma hem igen. Dagarna flyter snabbt förbi och jag letar jobb, stickar, försöker leva mitt i kaoset. Jag har också varit velig i vad jag vill ock ska göra i framtiden...men känner att det kommer att ge sig med tiden...

Eftersom Mojen och jag firar 5 år tillsammans i vår har vi kikat på en kort tripp någonstans i världen och först var det Skottland, sen Barcelona och igår bokade vi Prag :) så vi åker i april! Ser fram emot det, och ja man måste ju ha lite kul mitt i allt annat som inte är så kul just nu.

Så idag är en ny arbetsdag och trots att värken och tröttheten är värre idag så ser jag fram emot kvällen då vi ska vara med L i kväll när mamma och pappa ska på bio...det blir intressant :)
Tjingeling

1 kommentar:

Lena sa...

Både en kusin till mej & goda vänner här i stan är helt helt betagna i Prag! så där får ni nog det härligt!♥

Kram & fin onsdag♥ /Lena