"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

lördag 2 mars 2013

Jag har bestämt

mig för  att jag vill inte ha ett säljjobb som det som jag blev intervjuad som. Som tur är så var vi överens om saken och känner mej ytterst tacksam över att jag fått möjlighet till en intervju och fått inblick i säljjobbet och kan släppa det och gå vidare. Jag passar bättre i sammanhang som Ikea eller annan säljverksamhet. Så vi får se vad det blir.

Vi gick in i mars och nu är jag officiellt uppsagd. Har funderat hit och dit på de olika alternativen och ska söka de jobb som dyker upp av intresse, samtidigt ska jag fundera på min affärsidé som har två spår. På onsdag ska jag träffa trygghetsstiftelsen och prata möjligheter....så då får vi se vad de tycker.

Idag är det kalas för en nybliven 7 åring först sen så ska jag pyssla i em....städa upp lite i lägenheten och bara njuta av helgen. Ha det gott där ute! Tjingeling

2 kommentarer:

Lena sa...

kikar in med en kram & lycka till med jobbsökandet♥ /Lena

karolina sa...

hej och lycka till med framtidsskapandet! blir spännande att följa! visst är det härligt att en del saker som man tror är rätt visar sig vara bra för någon annan eller helt enkelt fint i en annan form, tänkte på sälj jobb,
önskar dig en finfin tisdag / karolina palmberg