"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

måndag 25 mars 2013

Dricker kaffe

Och ser mammas händer sy pannlappar....har varit här sen i fredags natt och blir här ett tag till. Exakt dag för hemfärd är inte klart ännu.Har varit till Sessa 1 och maken och ätit middag i går, en riktigt bra stund för oss. Vi åt sushi och D fick hamburgare. Hann också krycka mej in till Birsta och säga  hej till sonen på Gant där han jobbar. I förrgår var jag och fick en enegistund hos I och hennes familj,lilla S var glad och go i mitt knä och uppskattar I och hennes varma hem. man är alltid välkommen dit, och det är en vänskap jag värdesätter. Det är inte så ofta vi får tid med varandra nu när jag är i Borlänge och vi har ju våra egna liv.

i morgon ska jag träffa sonen och handla med honom på Ikea inför flytten till hans nya lägenhet. det blir roligt. Nästa gång vi är här uppe så bor han själv :). Kul tycker jag.

Nu väntar annat en stund...tjingeling

Inga kommentarer: