"Mihmet Credo -"Jag tror på mig själv"

onsdag 6 mars 2013

Megastora

Jag har tillverkat stickor st 53 mm och prövat att sticka med dom,snacka om armgympa! Skitkul iaf är det. I förrgår var jag och köpte ullgarn av en på blocket. Billigt för att pröva om det gick att färga i micron...sagt och gjort köpte påskäggsfärg på Ica, färgade och det gick jättebra! Hur kul som helst det också...kreativt flow just nu :) nå kul måste det vara i kaoset! Hoppas garnet torkat tills jag kommer hem....vill sticka!! Å det här inlägget är mitt 999 inlägg i bloggen...de ni :)
Tjingeling

vi har olika intressen i familjen ;)


Tänkte göra kuddöverdrag av detta, men det blev för stort så får repa upp det....


Färgning av yllegarnet :) blir fint tycker jag och första gången är alltid svårast :) eller?

2 kommentarer:

Nina Lindh sa...

Tyckte väl att stickorna såg jättestora ut. Först funderade jag om det var någon underlig vinkel det var fotat i.. men nej.

Snygg garn du fick till!

Kram!

Lena sa...

Oj! arm-gympa på köpet! ha ha ;)

Vad snygga färger på det nyfärgade! Lycka till med dina ideér :))

Nattkramen♥ /Lena